Povestea noastră

Istoria noastră

În anul 2010, visul numit fabrica de mezeluri Malina devenea realitate. Cu numele creat din alăturarea câte unei silabe din numele celor trei membri ai familiei Nica care au fondat-o, Malina (“Ma” de la Marian Nica, “Li” de la Ilie Nica și “Na” de la Natașa Nica), visul se înfiripase încă din 1996, când familia Nica punea bazele celui mai frecventat magazin de tip băcănie din Caracal, un fel de poiană a lui Iocan, unde și astăzi se adună oamenii să cumpere un mezel și să mai schimbe o vorbă. În 2010 însă, visul prinsese deja contur și, cu tehnologie și standarde de igienă și profesionalism la ordinea zilei, pornise să pună pe piața locală produse din carne gustoase. Astăzi, la mulți ani de la deschiderea primului magazin, Malina înseamnă un grup de companii unite sub motto-ul poftei de viață, incluzând o fermă agricolă și o fabrică modernă, cu capacitate de producție certificată de 60 tone zilnic, cu peste 400 de angajați și un portofoliu de peste 170 de preparate din carne.

Principalele momente în istoria Malina

1997

Deschiderea primului magazin

2003

Asociația familială Nica devine Malina Lux

2008

Începe construcția fabricii

2010

Se deschide magazinul de poarta fabricii, al doilea magazin Malina, cu un portofoliu de peste 30 produse

2010

Se inaugurează fabrica și se obțin primele autorizații de siguranță alimentară

2011

Se deschide cel de-al treilea magazin Malina la Slatina, lansându-se astfel rețeaua regională de magazine Malina

2011

Se lansează distribuția proprie, Malina ieșind din granițele județului Olt și peste 100 de produse Malina ajung astfel la magazinele regionale din Dolj, Gorj, Teleorman și Caraș Severin.

2013

Este creată ferma agricolă aflată în pregătire pentru integrarea cu animale proprii

2014

Fabrica este modernizată, retehnologizată și extinsă, capacitatea de producție fiind astfel mărită de la 10 la 25 tone/zi

2014

Are loc primul rebranding

2015

Malina intră pe rafturile Metro

2016

Se obțin certificările ISO de siguranță alimentară HACCP, ISO 22000, precum și certificarea de managementul siguranței alimentului FSSC 22000

2017-18

Fabrica este din nou retehnologizată, fluxul de producție este reproiectat, capacitatea de producție mărită la 65 tone/zi; 3 noi depozite frigorifice, flota auto atinge aproape 100 de mașini

2018

Produsele Malina ajung pe rafturile rețelelor Profi, Carrefour și Selgros

2019

Brandul Malina se împrospătează cu un nou design

2019

Produsele Malina se găsesc acum și în rețeaua națională Penny Market

2019

Malina obține certificarea de conformitate cu standardul IFS (International Featured Standards - Food), pentru nivel înalt al calității producției. Acest standard este recunoscut la nivel internaţional de Global Food Safety Initiative şi de cele mai importante pieţe mondiale.

La Malina

vrem să inspirăm mereu poftă de viață și entuziasm pentru lucruri făcute temeinic

Misiunea noastră este să creăm produse gustoase și naturale pentru consumatorii de carne și produse din carne, servicii dedicate, intuitive, cu valoare-adăugată, pentru clienți și parteneri, un sistem organizațional deschis, inovator și flexibil pentru angajați și profit onest și inteligent pentru acționari - mereu cu optimism, originalitate și fără compromisuri.

La Malina, credem în optimism, originalitate, integritate, dedicare și spirit de echipă.

Malina înseamnă:

Poftă de viață

Suntem optimiști și mereu însuflețiți de dorința de mai bine. Perseverăm pe zi ce trece. Ne place să ne bucurăm de fiecare clipă și să le oferim tuturor celor cu care lucrăm, colegi, parteneri, clienți, motive de a se bucura de viață și preparate din carne care să le aducă gust bun și energie.

Malina înseamnă:

Corectitudine

Suntem cinstiți cu noi înșine și cu oamenii cu care lucrăm. Vrem să aducem pe mesele românilor produse oneste, pe care le pregătim ca pentru noi. Iar partenerilor de afaceri, valoare adăugată cu fiecare serviciu și produs oferit.

Malina înseamnă:

Promisiuni onorate

Fără compromisuri și jumătăți de măsură. Numai așa demonstrăm respectul pe care-l purtăm domeniului nostru, consumatorilor care au încredere în produsele noastre și partenerilor care ne susțin în fiecare zi.

Noi în cifre

20

milioane euro

cifra de afaceri / 2019
a fabricii Malina

700

mii euro

cifra de afaceri / 2019
a fermei Agricola Malina

3

milioane euro

cifra de afaceri / 2019
a rețelei de magazine
Oltenia Market Sales

2.9

milioane euro

cifra de afaceri / 2019
a magazinului Malistar
din Caracal

23

ani

de existență a brandului
Malina pe piața din România

170

produse malina

pe rafturile magazinelor
din toată țara

400

angajați

la fabrica și birourile Malina
din Caracal și București